Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ....

        Από χθές έχω αρρωστήσει,
μετά τις αποκαλύψεις των μεγάλων καναλιών και τα εκτενή ρεπορτάζ για την Γαλλία, έχω χάσει τον ύπνο μου....!!!!!
         Τελικά αυτός με το κράνος ήταν ο Γάλλος πρόεδρος...? Ηταν γκαρσονιέρα με μονό κρεβάτι ή ήταν με διπλό...? Συνουσιαζόταν με προφυλακτικό ή χωρίς...? Είναι έγκυος η ηθοποιός-ερωμένη ή όχι...? Είχε επιδόσεις ο πρόεδρος ή έπερνε χάπια...?
          Πραγματικά δεν μπορώ πια να σκεφτώ, βλέπω μόνο τις ειδήσεις με ανοιχτό το στόμα και περιμένω να μάθω αυτό που πραγματικά με κατατρώει, έχω χάσει τον ύπνο μου, την όρεξη μου, θέλω να ξέρω....
Επιτέλους ποιά θα επισκεφθεί την Μισέλ, ποιά θα είναι η πρώτη κυρία που θα πάρει μαζί του ο Φρανσουά...πότε θα μας πούν...?
       
          ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ - ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ - Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου